Home » ... » Pomoc » ePrzelewy

FAQ - Wszystko o ePrzelewach

  1. Jakie formy płatności są udostępnione w ramach usługi ePrzelewy?

    W ramach usługi ePrzelewy eCard S.A. umożliwia dokonywanie płatności następującymi bezpośrednimi przelewami: Płacę z Inteligo (Inteligo), mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Płać z Nordea (Nordea Bank), Przelew24 (BZ WBK), Przelew z BPH (Bank BPH) oraz Płacę z iPKO (PKO BP).

  2. Z którymi bankami współpracuje eCard S.A.?

    eCard S.A. oferuje swoim klientom przelewy bezpośrednie wyłącznie na podstawie oficjalnej współpracy z bankami: Inteligo, mBank, MultiBank, Nordea Bank, BZ WBK S.A., Bank BPH oraz PKO BP, co daje klientom gwarancję jakości świadczonych usług.

  3. Czy Klienci eCard S.A. muszą podpisywać umowy ze wszystkimi bankami?

    Nie. Klienci eCard S.A. nie muszą podpisywać umów z poszczególnymi bankami o akceptację usług np. mTransferu lub Płacę z Inteligo. Wystarczy jedna umowa o akceptację tych usług, zawarta z eCard S.A.

    Oprócz ujednolicenia i znacznego skrócenia formalności, współpraca z eCard S.A. to również gwarancja uproszczenia i standaryzacji rozliczeń oraz zarządzania transakcjami. Z punktu widzenia sklepu internetowego, wszystkie formy płatności, pomimo znacznych różnic technologicznych, będą dostępne, przy wykorzystaniu wygodnego administaratora płatności w ujednoliconej formie.

  4. Czym się różni ePrzelew od zwykłego przelewu?

    Płacąc ePrzelewem po zalogowaniu Klient trafia na swoje konto w danym banku, bezpośrednio na ekran z  gotowym do potwierdzenia formularzem przelewu. Klient nie musi wpisywać danych odbiorcy, numeru jego rachunku bankowego, kwoty i opisu transakcji. Dane te są wypełnione automatycznie.

  5. Czy Klienci zagraniczni mogą płacić ePrzelewem?

    Tak, jeśli Klient zagraniczny ma konto w polskim banku, z którym współpracuje eCard S.A. może on dokonać płatności ePrzelewem. Niestety, obecnie eCard S.A. nie oferuje ePrzelewów we współpracy z zagranicznymi bankami.