Administrator płatności

 

Przejdź do strony logowania Administratora Płatności eCard

 

ZALOGUJ SIĘ

A.P. Umbrella

 

Przejdź do Administratora płatności  systemu Umbrella/home

 

ZALOGUJ SIĘ

Prócz płatności kartami płatniczymi czy też ePrzelewami eCard S.A. oferuje również inne metody płatnicze, które możliwe są do zastosowania w ramach aplikacji mobilnych.

 

Do takich usług zaliczyć można:

MasterPass

MasterPass stanowi poszerzenie dotychczas dostępnego rozwiązania MasterCard Mobile, przede wszystkim o obsługę globalną. MasterPass jest globalnym standardem uznawanym w wielu krajach, zakres zastosowania pokrywa cały e-commerce.

Dzięki znacznie większej funkcjonalności, MasterPass stanowi uniwersalną metodę płatności w e-handlu, z globalną siecią akceptacji. Umożliwia również podpięcie własnych portfeli elektronicznych oferowanych przez partnerów, w tym m.in. banki, których rozwiązania uzupełnia o zarządzanie płatnościami, danymi kart płatniczych, adresami dostawy, programami lojalnościowymi czy historią zakupów. Jest to uniwersalny standard, w ramach którego partnerzy mogą zaoferować własne portfele elektroniczne.

MasterPass przechowuje dla klienta dane o jego kartach płatniczych, adres dostawy i inne informacje potrzebne do dokonywania płatności. Kliknięcie „MasterPass” umożliwia zakończenie transakcji w kilku prostych krokach. Z MasterPass zakupy w internecie są wygodne bez względu na urządzenie, z którego korzysta Klient: na smartfonie, tablecie czy komputerze, niezależnie od miejsca i czasu dokonywania zakupu. To rozwiązanie zapewnia wygodną płatność Klientom na całym świecie – we wszystkich sklepach, w których widoczny jest logotyp MasterPass.

Usługa polega na możliwości rejestracji karty płatniczej w bezpiecznym środowisku PCI DSS przy współpracy ze wskazanym partnerem eCard S.A.. Rejestracja karty może się odbyć zarówno w aplikacji jak i na dedykowanej stronie internetowej. Proces płatności dzięki zarejestrowaniu karty skraca się do dwóch kroków: wybór zarejestrowanej karty płatniczej (MasterCard lub Visa) i podanie kodu CVV/CVC2 lub mPIN-u.

BLIK

BLIK umożliwia użytkownikom telefonów dokonywanie płatności w sklepach, kawiarniach i punktach usługowych, wypłacanie telefonem gotówki w bankomatach, dokonywanie płatności w Internecie. Aby można było dokonywać transakcji za pomocą BLIK, należy posiadać w swoim telefonie aplikację bankową, która musi zostać zaktualizowana o możliwość korzystania z systemu płatności mobilnych. Dopuszczalne jest posiadanie kilku aplikacji mobilnych przez jednego Klienta, także w ramach jednego banku (np. na telefonie i tablecie). Aby zapłacić za zakupy BLIKiem na platformie eCard S.A. wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej, następnie otrzymuje się sześciocyfrowy kod który można wykorzystać tylko przez 2 minuty. Kod wprowadza się na stronie www gdzie dokonuje się zakupu. Prosta i szybka metoda płatności.

Autoryzując operację, bank bierze odpowiedzialność za rozliczenie transakcji. Transakcja zautoryzowana przez bank może być wycofana wyłącznie przez agenta rozliczeniowego lub Polski Standard Płatności. Autoryzacja przez bank jest nieodwołalna.

W przypadku Akceptanta możliwe jest wykorzystanie KOD BLIK i tej metody do dokonywania płatności za pośrednictwem np.: przeglądarki telewizora, czy w formie dedykowanej aplikacji. KOD BLIK jest unikalny a jego przesyłanie nie jest obwarowane tak licznymi jak w przypadku karty płatniczej wymaganiami.

Interesują cię Rozwiązania mobilne?

Chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat naszej oferty?