Home » ... » Oferta eCard » Terminale POS

Terminale POS

Terminale POS, którymi dysponujemy mają możliwość obsługi zarówno kart z paskiem magnetycznym jak również kart  mikroprocesorowych w standardzie EMV.  Od początku 2012 r. na naszych terminalach obsługujemy także karty zbliżeniowe.

 eCard rozlicza na oferowanych terminalach transakcje płatnicze  organizacji VISA i MasterCard następujących znaków




Oferujemy najnowszej generacji terminale  Ingenico serii  ICT  ( stacjonarne w wersjach  GPRS lub Internet) wraz z zewnętrznym PIN Padem IPP 220  (z wbudowanym czytnikiem Contactless ) oraz terminale przenośne serii  IWL  ( GPRS, bateria ).


Terminal ICT 220                       


Terminal stacjonarny ICT 220 firmy Ingenico jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi  transakcji bezgotówkowych w sklepach detalicznych, centrach handlowych, marketach, kioskach, obiektach sportowo – rekreacyjnych itp.


Terminal IWL 220
Natomiast terminal przenośny IWL 220 jest przewidziany do obsługi płatności bezgotówkowych  w restauracjach, wszelkich firmach oferujących dostawę towarów/usług prosto pod drzwi klienta, firmach kurierskich, taksówkach, itp.     

W ofercie eCard znajdują się także terminale umożliwiające obsługę płatności kartowych we wszelkiego rodzaju urządzeniach samoobsługowych : biletomaty, infokioski, urządzenia wendingowe itp.


Zalety naszej oferty:

  • Łatwość obsługi: Intuicyjny i prosty  interfejs terminala
  • Szybkość: Autoryzacja transakcji do  5 sekund
  • Bezpieczeństwo: Terminale są w 100% zgodne ze standardami obsługi kart Chipowych EMV oraz PCI DSS posiada certyfikat PCI PEDTransmisja danych dodatkowo szyfrowana protokołem SSL.
  • Funkcjonalność: Drukarka pozwalająca drukować logo Merchant, obsługa kart zbliżeniowych, obsługa transakcji cashback.  
  • Telekomunikacja: Łącze  Ethernet lub GPRS
  • Instalacja: Instalacja w placówkach Akceptanta na koszt eCard SA – według ustalonego wspólnie harmonogramu
  • Serwis: Usuwanie awarii  w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia jej do Telefonicznego Centrum Wsparcia Akceptantów eCard SA.
  • Bieżąca obsługa: Do Państwa dyspozycji pozostaje Telefoniczne Centrum Wsparcia Akceptantów 24/h oraz Dedykowany Opiekun Biznesowo/Operacyjny
  • Fakturowanie i raportowanie: Możliwość otrzymywania faktury w formie elektronicznej oraz  zestawienia transakcji lub bezpośredni bieżący dostęp do modułu raportowego eCard.
  • Płatności: Przelewy z transakcji realizowane są następnego dnia roboczego  (warunek : zamknięcie dnia z terminala POS musi zostać wykonane do godz. 23:00)


W celu uzyskania szczegółowej oferty uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym.